11 Aug

Varje år ordnar mina morföräldrar en lekfull femkamp, eget OS, på deras gård för barn och barnbarn, där vi tävlar lite, äter god (lchf) mat och njuter av varandras sällskap. Igår, var denna dag för i år, och det var hur roligt som helst, som vanligt 🙂 Jag fick t o m medalj, brons 😀 min mamma fick silver och kusin Terhi tog hem guldet! Min pappa tog silvret på karlarnas sida.

Jag testade periodisk fasta igår, har nog gjort det förr också men ätit ganska tidigt på eftermiddagen, men igår åt jag först 18.30. Det gick riktigt bra,  och jag orkade hela dagen underligt bra. På eftermiddagen gick Hanna, Jonna och jag hemifrån till föräldrarna, ca 5 km, och gjorde en konditionscirkel väl framme. Vi bada bastu och for sen på femkamp. Nu är vi hos mamma och pappa och har just ätit morgonmål/lunch, ska just dra oss hemåt. Ikväll ska ja och Matias baaaaara slappaaa, för på måndag börjar mitt jobb igen efter 10 veckors semester! Hej o zzznark!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

