whoops..

22 Aug

Glömde informera om vikten! 82,2kg stod det på vågen idag. Helt ok välan.. jag var också på ”kroppsanalys” på gymmet idag och det visar sig att jag nu gått från en fettprocent på 44,9 till 36,4%, så det kan man ju vara lite smånöjd med i alla fall 🙂  Måste nog försöka minska lite på gröna kolisar och mjölkprodukter.. Sen har jag också funderat på att mäta ketoner, när det nu varit så på tapeten, för att kolla några gånger hur det ligger till där. Är jag ens i ketos?? No idea! Skulle helst bara satsat på ketostix, men har nu fått höra att de är så opålitliga…suck.. Så jag dumpar kanske den tanken nu då!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

