Beggs & acon

26 Aug

Idag bjöd Matias på morgonmål Lady&Lufsen style 🙂 Bacon, ägg och frilandsgurka! Har varit en skön söndagmorgon och nu gör vi oss klara att åka till svärföräldrarna och grilla. Vi har lovat laga grillspett där åt alla, mmjamm! Sen tänkte jag försöka mig på någon slags träning i kväll, om vi hinner tillbaka till stan före gymmet stängs så styr jag kosan dit, men annars så får vi se vad man hittar på.

Jag har alltid tidigare blivit så ivrig av tränandet att jag tränar typ 8 gånger per vecka. Så orkar jag bara hålla på i en månad eller två och sen blir det alltid några veckors paus innan jag orkar ta upp det igen… Så nu har jag bestämt mig för att sikta på 3-5 gånger per vecka och inte ta sån stress över det. För jag älskar att träna, så det är inget problem för mig. Men tränar jag jätte effektivt tre gånger i veckan är det säkert hur bra som helst och det tror jag att jag kan uppehålla en mycket längre tid. Så de så! 🙂

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

