Hotyoga

27 Aug

Det blev hotyoga med Hannapanna i sena måndagskvällen. Så otroligt skönt och nödvändigt, men när man ligger där i slutavslappningen och försöker att inte börja snarka så tänker man bara på att komma hem och rakt i säng. Väl hemma säger det PLING i huvudet och man är pigg som en mört…. Nåja bra gjorde det i alla fall! Så nu kollar vi Good wife och sen gör jag ett försök på sömn! Gonatt!!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

