Skön fredag och lördag

8 Sep

Så igår var det då kusinens födelsedag och vi var till henne på kalas och sen bar det av till Wanha apoteekki på middag med vårt gäng på 9 pers. Å mumsfilibabba säger jag, det blev burgare (utan bröd givetvis) med en massa aioli och ett glas rött!! Ooooo va´ de´ va´ gott! 😀 Igår var också vilodag från träning så i förmiddags satte jag i en ny växel med Hanna. Var på girya och rvp. Girya är kettlebell timme och rvp (reisi, vatsa, pakara) är lår, mage, rumpa, om någon inte visste 😉 De båda åstadkom sköna bränningar i lår och rumpa. Så nu är man då lite starkare igen 🙂

Till näst bär det av till mamma och pappa. Där ska jag laga lite hönsbaconsvampgräddemössö och sen ska vi bada bastu. Efter det skall vi på tupare (housewarming) till min moster och värma deras nybyggda hus, ska bli spännande att se vad de bjuds på, hon är nämligen också en lchfare 🙂

Ska njuta av veckoslutet för fulla muggar, för rätt som det är, har vi måndag morgon här igen! Hej!

 

 

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

