Födelsedag, födelsedag!!

13 Sep

Nu är det så att jag har födelsedag imorgon, och det betyder kaffekalas för släkten imorgon och fest med kompisar på lördag.. Jag tror att detta i sin tur betyder att bloggen får vila över veckoslutet. Jag har så otroligt mycket att baka och fixa och ordna och köpa. Men roligt ska det bli 😀 Det är nog underligt, men jag har aldrig ännu tröttnat på födelsedagar 😀 det är en ypperlig chans att få träffa kompisar och pella sig och ha skitroligt! 😉
Firandet kommer att äga rum hos mamma och pappa i år eftersom vi har hissreparation på gång i vårt hus och vi tänkte att det skulle kanske bli lite krångligt med mina mor- och farföräldrar när vi bor i fjärde våningen. Dessutom finns det mycket mera rum, och bastu och grill och sånt för lördagens fest hos dom. Jag har ju så snälla föräldrar som låter oss vara där med dom. 🙂 Tusen tack för det!
Vi har ståhejat så mycket i deras hus nu i veckan, med att flytta möbler, ordna långbord och bygga väggdekoration i pappas pub så jag har inte kommit ihåg att uppdatera vikten, men här kommer det nu:
81,2 kg, plaaah! Jag förstår inte varför det inte sjunker, så jag bestämde mig för att mäta mig, och visst hade det minskat igen, dryga en centimeter i midjan, så jag tänkte försöka vara ostressad över vad vågen påstod 😀

Jag skall försöka minnas ta bilder av min bjudning och berätta om den sen, men tills dess hejdååååå! 😉

Nu vidare med planerandet! Jiihuu partyparty!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

