28 år gammal!

17 Sep

Så det är såhär det känns att vara 28? Inte så pjåkigt! 😉

Kaffekalaset på fredag och kompisfesten på lördag var helt suveräna! 😀 Tack till alla söta gäster!

På fredag bjöd jag på smörgåskaka, både fisk och skinkversion, pizzarolls, chokladmousse och vaniljglass med bär. På lördag blev det också smörgåskakor och pizzarolls, men ”ungdomarna” fick också nötter, grillkorv och sallad. Jag har bild på fredagens bjudning och mina födelsedagsljus, som jag faktiskt lyckades blåsa med en gång. Jag blev bara lite deppad när inte alla mina år tänkte rymmas på en kaka..

Och här har vi systerlilla och jag, med mormor och morfar i soffan! 🙂

Söndagen gick åt till städning och slappande! Härligt veckoslut bakom mig, är så glad! 😀

 

 

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

