En dålig & bra dag

19 Sep

Vi börjar med att säga att humöret nått alla extremer idag, om man nu kan säga så.. Just nu är dock humöret på topp och vi ska äta pyttipanna med rättika, köttig korv och lök! Mjamm!!

Till näst ska vi åka å hälsa på ljuvliga guddottern 😀

En av orsakerna till mina dalar idag, var dagens usla vikt…82,2… men jag måste skylla på mitt överflödiga ätande på veckoslutet..är tydligen väldigt känslig för vin och mycket mat.. :/ vem är inte?

Jag ska nu bara minnas hur härligt födelsedagsveckoslut jag hade, (för att nu nämna det igen) så det var nog värt det denhär gången! 😀
Hur länge månne jag kan leva på lyckan av min födelsedag….? 😉

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

