Yo!

20 Sep

Oj det var så länge sen jag höll simskola, men idag hade jag två grupper. Det var kiva med lite omväxling, och härligt att träffa nya söta, vilda barn 🙂

Jag vet inte annors vart min träningsinspis har försvunnit… 😦 har inte alls kommit igång efter veckoslutet. Å andra sidan har jag inte haft tid heller, med all skärgårdsnavigation, guddottersvisiter, hårfärgande och simskolor.. Tänkte att de skulle få ändras fr o m nästa vecka..alltså träningen 😉

Nu fortsätter vi med Good wife, hejdååå! 😀

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

