Surmulet var det här..

23 Sep

Usch och fy vilken moralkrabbis av gårdagen… 😦 Jag åt och drack en massa sånt som jag inte alls mår bra av.. Blää.. Ingen öl dock 😉 men äckelätandet fortsatte idag.. VAFÖÖ?! Roligt hade vi såklart! 🙂 men jag är så glad att det inte ”behövs” festas på en lååång tid och att jag har deal med anonym 😉 att skärpa oss ordentligt fr o m imorgon. Det är ju bara så att jag måste få i gång det här nu om jag ska nå mitt mål och kunna må bättre. För just nu känner jag mig uppsvälld som en hippo och det känns inte bra på nåt sätt. Det som återigen mest stör och tar i huvu, är att jag vet så mycket om vad min kropp vill ha och behöver, men ändå gör jag så illa åt den, stackarn… 😦 blir ju riktigt ledsen..
Jag överväger att inte väga mig denna vecka, å andra sidan skulle det vara bra med en liten reality check, så vi får se..

Hoppas på lite gladare tankar imorgon! I och för sig blev jag redan på lite bättre humör när jag fick ”lätta mitt hjärta”, och imorgon är en ny dag, ny vecka, nya tag 🙂
Hejdå och gonatt uppsvällda jag, ses imorgon som lite minskad 😉

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

