Love is in the air

25 Sep

Idag firar jag och min härliga, älskade Matias 10 år tillsammans, och dessutom 2 års bröllopsdag! 😀 Nog har man det bra!!

Här är vi på väg hem från Sweden i somras! Vi hamnade just konstatera att det finns väldigt få, ens någolunda representativa bilder på oss tillsammans… 😉 Måste göra nåt åt saken!

 

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

