Onsdagkväll

26 Sep

Vi hade idag, efter låååång sommarpaus, lchf-möte med vårt gäng: mamma, min kusin, mormor, moster och mammas kusin. Vi träffas en gång i veckan och berättar hur det gått och delar med oss nya recept, tips, ideér och stöd. Det är roligt med en sån grupp, där man vet att alla är på samma linje 🙂

Nu är vi hos mor & far, har just ätit mmmkasslerbiff med blomkålsmos, och sitter nu mätta och nöjda och kollar på Sharktank, hrrrm, jännä me folks fina ideér….

By the way, familjen är det bästa att ha 😀

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

