Hejhopp!!!

27 Sep

Ojaa, så har man då haft super lchf vecka och har idag varit på gymmet och på Sh’bam, och har igen den där SUPERvinnarfiilisen! Varför fixar man inte den mer regelbundet? Är det så man ska uppskatta den mer kanske?? Eller va f*n? De går ju int hem nå vidare…. 😉 Haha, nog får man ju vara lite tånttåger 😉 Nån väldigt gammal hund är jag ju inte, så borde lära mig relativt kvickt…eller sluta jag lära mig som 27 åring… Mycke möjligt!
Baconhalloumisticks: We welcome you!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

