Sjukling anropar…

11 Okt

Har sedan tisdag varit sjuk: haft feber, ont i halsen, täppt i hela huvudet, sjuka ögon, huvudvärk, helarestenavkroppenvärk, ont i magen….. hmm…

Jaa-a, men det var ju bara en liten bisak när allt annars är bra va? Har ju nån som sköter om och det är mysigt nu på hösten, så mysigt..

Jag tänker alltid redan på våren att ”NEEEEJ snart e somarn föbiii!”, men sen när sommarn är förbi, är det egentligen riktigt skönt. Och jag väntar riktigt på mörknet och sedan den hoppeligen kommande snön och allt vinter- och julståhej! Jul, JESS!! Härligt, måste nog så småningom hänga upp julgardiner och pynt och ta mera fina ljus fram 😀 Skulle bara vilja få städat färdigt, det blev lite på hälft när jag hamnade på jobb på måndagkväll och blev sjuk på tisdag….

Nå hursomhelst, måste visa bild på tisdagens fyllda svampar! De var jättestora svampar och blev så mätt på två stycken!

Nu ska jag bli frisk och få dra mig till gymmet, hur kommer det sig att man som mest vill träna när man inte får det? 😉

p.s. dagens vikt var 80,5 kg, jeij! 🙂

och glömde visst att blogga veckans vikt: 80,9 kg

2 svar to “Sjukling anropar…”

  1. Marit 11 oktober, 2012 den 06:55 #

    Hej kompis! Har äntligen hittat din blogg…bättre sent än aldrig. Synd att du är sjuk, men håller med om att man kan utnyttja situationen, om man råkar ha en snäll vän där hemma. Och ljusen lyser faktiskt finare på hösten än på våren. Svamparna ser jätte goda ut! Va har du för fyllning i dom? Du har faktiskt kämpat hårt med din vikt minskning och du ser riktigt sportig och energisk ut. Jag borde också ta mej i kragen, men jag är faktiskt otroligt duktig på att hitta på orsaker för att inte behöva göra det. Kanske nu när du är coach skulle du kunna ta en allvarlig diskussion med mej och mina vanor. Jag har en hel del att ändra på, men jag saknar motivation just nu att börja göra något åt saken.
    Sköt om dej….kram

    • lchfinmyheart 11 oktober, 2012 den 07:45 #

      Heeej! 😀 kiva att du hitta hit! Jag ska absolut hjälpa dej, och vi ska höras o bestämma nån dag att träffas! Jag känner verkligen igen det där med att hitta på orsaker att inte göra nåt åt saken, är nog väldigt kreativ! Hoppas bloggen kan inspirera lite oxå!
      I svamparna finns lite tomatpure, mycket kryddat maletkött, lök, vitlök, jalopenos, ordentlig ost och oregano! De är alltid supergoda faktiskt, kan inte riktigt misslyckas 😉

      Stor kram storsyrran!! 😉

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

