Hallåhej!

14 Okt

Jag skrev ju att jag satt upp ett mål åt mej från förrförra veckans lchf-möte, och det skulle vara nått nu på gångna veckans torsdag. Och jag nådde faktiskt det målet, hör och häpna… 😉 Jag skulle komma under 81 kg, och jag vägde 80,5 den torsdagen. Så det var väl coolt 🙂 Nu har jag dessutom hängt upp ett diagram på skåpet som jag fyller i så ivrigt 🙂 Som jag nångång för länge sedan redan nämnt, så är jag en sån person som vill ha allt såndänt på papper, så att jag lätt kan följa med var jag ligger. Nu ska jag t ex göra upp en plan på dagens städande 😉 Matias får spatt med alla mina planer, hehe! Vi ska nu börja fixa och ordna och damma och torka! Bra musik fullt på och sen är det bara att sätta igång! 😀
Till efterrätt blir det svampplock om det finns nån energi kvar!

Ha en skön söndag!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

