Hejs!

21 Okt

Det här veckoslutet har varit så händelserikt att jag får fingerkramp om jag ska skriva allt, så här kommer det i korta drag. På fredag var Mecci och Kristian här på middag, på menyn fanns: Svampsoppa med ostchips, biff med rostade grönsaker, rödvinssås och hemgjort kryddsmör, hallonshake med chokladcrisp och gott vin till. Sen siktade vi mot centrum och där blev det karaoke 😉
På lördag hade vi Rosenberg cup hos Matias föräldrar! Det var tre lag och vi tävlade i fem grenar! Både ute och inne. Matias pappa, Jore och jag (Fisut hette vi 🙂 ) vann hela turneringen! O vi fick den stora pokalen! Vi badade också bastu och hela gänget blev övernatten.
Idag har vi städat lite här hemma och jag klippte Hannas hår! 🙂
Huh, dit for dom lediga dagarna och imorgon igen på jobb.. Det är helt skrattretande att vi redan måste börja öva julsånger med barnen i skolan, men det är nog lite mysigt också. Jag brukar bara förivra mig lite och rätt som det är, så har vi julpynt och julmusik här hemma också, troligen ren före nästa veckoslut! 😀

Jag måste ta tag i tränandet nu denna vecka.. Efter att jag var sjuk har jag inte fått igång det alls… Skärpning krävs!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

