Fredag, I love u!

2 Nov

Fredag är nog alltid lika skönt! Har hängt hos Hanna hela eftermiddagen och diskuterat en massa djupa saker, det gjorde ju gott, och fick igen mig lite ur min fundersamhet 🙂 Tack vännen för det! Vi planerade dessutom kvällen färdigt, också för våra män. Vi ska fara och discobowla, ska bli roligt när man inte gjort det sen i våras! 😀

Jag var igår på Sh’bam, och det är nog så bäst! Man får helt släppa loss och göra sig till totalt utlöje, det är okej och alla gör det 😉 men igår var där en som inte alls kunde släppa loss, hon bara gick fram och tillbaka och tittade när vi andra lekte thrillerzombies, jag får hjärtkramp av att tänka på hur jobbigt det skulle vara att inte kunna pella sig. För det är det hela mitt liv går ut på 😉

Nu lite bacon nassuun och sen booooowling!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

