Tiden går

4 Nov

Så var det slut på denhär veckan, hinner inte riktigt med.. Vi har en wannabekrabbis på gång och jag har megaträningsknipor i baklår och mage från gårdagens träning, det är så sjuttons skönt 😉 väntar helt jättemycket på att träna igen i veckan.
Jag vill också meddela att jag väntar så på snö och julen och stämningen. Den finns inombords och jag orkar inte vänta på att det på allvar är tillåtet att börja pynta å ta in julgran vid lillajul! Jag vill pyssla och fixa några fina saker! Tror att det är på sin plats med lite bordspel och mys med Matias ikväll 😉 Ska tända ljus och lyssna på stämningsfull musik, aka julmusik 😉

By the way, matsidan har varit urusel igår och idag… Har ätit hamburgare (inte lchf) och t o m chips…
Kan inte säga så mycket annat än aijabaija och ont i magen.. blää..

Tur är det måndag imorgon, tillbaka till verkligheten 😉

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

