Consertnight tonight!

7 Nov

Ikväll blir det Jennifer Lopez på Hartwall Arenan! 🙂 Hoppas det är bra, jag tror vi sitter jättelångt ifrån, men man hör ju i alla fall!

Var också på gymmet idag, tog det ganska lugnt och satt i en massagestol på slutet, det var skönt! Men jag har garanterat ont i armar och inre lår imorgon…

Nu ska jag locka håret och mejka mej! 😉 Va ska ja sätta pååå mej??

Hejdååå!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

