Heippa

20 Nov

Blev just gjort ett ”kontrakt”, med underskrifter och allt (HAHAA) 😉 med Matias och två anonyma kompisar! Det handlar om en 1 månadsutmaning. Med start imorgon. Jag vill inte jinxa det med att publicera vad det handlar om, sori.. men jag kan avslöja så mycket att det handlar om matvanor, of course! 😀 och t ex om att uppehålla träning framtill och under och över julen! På tal om under, över…vad betyder det i sången ´Liten loppa` med ”under över alla under, när en loppa kokar soppa….” ? Jag bara inte fattar.. Upplys mej gärna 🙂

Är lite smått mysglad över det kommande veckoslutet. Ska med Matias babysitta guddotter Tindra på fredagkväll och på lördag är det dags för lillajulsmiddag och skoj med kompisar! Imorgon ska jag dock på möte direkt efter jobbet och sen fortsätta på jobb till simhallen, så ser inte hemst mycket fram emot denna onsdag… förutom sekunden jag får slänga huvudet på dynan ca 21.30!

Träning har jag inte fått gjort alls denhär veckan ännu eftersom jag lider, ja faktiskt lider, av min snuva.. Den har gjort så mina stackars tårkanaler är helt täppta och mina ögon gråter stup i kvarten.. Det är lite jobbigt att gå omkring med tårar på kinderna hela tiden. Tur ändå att jag kan smila och förvirra folk på det sättet 😉

Nu å kojsa zzzzzzz

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

