Lillajulen är så gott som här!

29 Nov

Har just tagit ut en massa små köttbullar från ugnen som vi ska njuta av imorgon hos mamma och pappa! Gottgott! Vi har adventsandakt i kapellet nära skolan imorgon kväll, och dit skall både mina föräldrar, syster Nilla och Matias åka med mej 🙂 Efter det firar vi lillajul hos föräldrarna med ordentlig lillajulsmiddag, följt av spel och mys! Det ska bli så skönt! Jag känner mej väldigt glad och lättad just nu.. Det är inte långt till lov, och det gör ju en alltid lite extra peppad! OCH SNÖN HAR ÄNTLIGEN HITTAT FRAM!! 😀

Nu till sängs! Natinati!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

