Oj & hej!

3 Jan

Jaa, vad kan jag säga… tiden har gått så fort och jag har inte ”haft tid” att skriva, det är ju bara en excuse till egentliga problemet, att jag har ätit vadsomhelst, närsomhelst och hurmycketsomhelst sen jag bloggade senast… 😦 Om jag inte bloggar om saken har den inte heller hänt, eller? Grejen är ju den att jag inte kan säga så mycket annat än hups…. Nu är jag dock tillbaka med en massa bränsle i motorn min 😉 Det är nog först lchf-dag nr1 på gång, men det är en sju j*kla första dag! Är på språng med avvänjningshuvudvärk och en trött kropp och knopp! Men det gör inget för nu har jag hittat Herr Motivation igen 😀 😀 😀 !!!! Och jag hoppas han kan hålla mig borta från sockerkärret i rekordlång tid!

Förlåt, att jag inte skrivit mina vederhäftiga inlägg på en tid 😉

Bjuder ännu på en bild av min first ever vitlök-blomkålsgratäng, rökta bison- och nötrullar, lite sallad med getost och min tzatziki. 🙂 En enda röra är det ju, men det var gott som tusan!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kram till hela underbara allihopet!!!!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

