Patienten kallar, atchooo

7 Jan

Usch då, flunssa är inte min grej. Är så täppt i hela huvudet och har feber och är totalmatt i kroppen. Har bara legat under täcket i soffan och stirrat på tv. Huvudlösa dagsprogram är just det som passar min state of mind. Nu ligger jag dock å kollar The bold and the beautiful…uuuuu, spännande.. Jessus vilket medlande i alla andras liv, sku INTE klara sånt. Tur att det bara är ett tv-program 😉

Idag har jag ätit lite höna och mögelost, och faktiskt lite glass med hallon. När Matias kommer hem ska vi laga vår bästaste pizzapaj, eller det blir säkert gåbben som får fixa det mesta, jag är inte riktigt till nånting idag..
Måst nu bara vila, tyvärr.. Bojoing hej!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

