Jejjee

8 Jan

Vill bara säga jippiiii! Känns så bra i magen och t o m i kinderna när man nu fått lchf och kännas i kroppen igen! Wahaaoow! -3,2kg och rena rama 10cm i midjan mindre sen torsdags (vätska joo) och känns bara så skönt! Är fortfarande sjuk och hemma men det faktum att jag klarar av att sitta hemma utan att vilja äta allt skräp som finns i butiken här bredvid är helt förskräckligt kiva! 😀
Avloppet har dock kört fast igen i vår kämppä vilket ju inte är lustigt eftersom detta hus är välkänt som avloppsfastighet…. Hahhaaa, förstod ni, fast..ighet…. Hmm, men Matias kämpar helt febrilt med det och jag bara fnissar åt honom, elakt..
Nå ja, men hoppas det löser sig! (hahaaaahaa)
Moin!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

