Dag 7, still going strong ;)

9 Jan

Jag är fortfarande helt förbluffad av hur bra det känns i mig! 😀 Det är en näst intill euforisk känsla 😉 Ja, hallelujah är inte långt ifrån..Det var det.

Idag visade vågen -4kg sen torsdags. Happyhappy, det ger sån motivation. Jag bara tänker framåt i tiden och på det att jag nu verkligen skulle vara inne på den vägen, som äntligen för mig under min förra rekordvikt. Jjjoooo så är det ju!! 😀

Gårdagens middag var en sånhän superröra med bacon, vitkål, gurka, champinjoner,cashew och vitlökssås:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och dagens middag blev griskotlett med svamplöksås + rester av gårdagens middag som fick plats på tallriken idag också:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi tänkte ta lite frisk luft nu med Matias när man varit instängd så länge. För övrigt är jag hemma ännu imorgon eftersom jag ännu idag mätte stegring 😦 Men det börjar absolut ljusna i måendet annars 🙂

2 svar to “Dag 7, still going strong ;)”

  1. T 11 januari, 2013 den 11:27 #

    Heja heja! Jag är så glad för dig!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

