Tjaahaa!

14 Jan

Kom just nu hem från voicemassagen… Wau vilka muskler han hittade.. 2 stycken pyttesmå bakom övre tandraden. Å Guda nådar vilken smärta, jag hamnade fälla en tår faktiskt. Han tryckte inte ens.. men jag tycks ha det spänt i käften.. Nu känns det jätteskönt och avslappnat nog, så hoppas jag inte behöver sitta och bita ihop så länge mer. 🙂

Vi hann just få maten klar före jag måste fara på massagen så jag hann inte äta = matdags för mig nu! 🙂 Blommismos med pripelsås! Eller hmm, int var det så såsigt, eftersom vi lade så minimalt med grädde..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu ska jag njuta av maten och denna ljuvliga avslappnade känsla! 🙂 Mohooj!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

