Arkiv | 11:59

Jo, idag..

15 Jan

Kortslutning i detta huvud idag…. Jag åt några, ursäkta ordvalet, jäkla fiskpinnar på jobbet idag… Har en liten moralkrabbis, pläää och fy…. 😦 Hur kan det hända så, när man vet vilken mössö de där pinnarna är? Okej, ska igen försöka att inte ta det så hårt välan. Imorgon är återigen en ny dag, och hoppas jag nu lärde mig nåt lite igen. Mina ”miniåterfall” börja ta i huvudet snart..
Positivt nytt: på något sätt fick jag mig själv till gymmet idag, det var nog på gränsen till slapperi. Blev gjort lite benböj, rumpa och mage. Pretty much utan tyngder, men visiten resulterade till att en liten gnista tändes i mina muskler 🙂 Så i väntan på träningsvärk, måå!

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site