Hejhå!

16 Jan

Nu är det åter full rulle här! Var på hotyoga idag med syrran och mamma och det gjorde ju den absoluta susen. Kommer att ha världens sjukaste armar imorrn, men vad gör det? Fiilisen är den bästa! Och Mecci med 🙂 Hon gav mig en boost idag genom ett peptalk till både henne själv, tror jag, och till mig, utan att hon visste om det! Så tack vännen!! 😀
Maten har varit suverän. Lunch; lite blomkålsmos med malet kött, ”mellis”; avocado, salami, gurka, ärt blandning, och dinner efter yogan; baconsallad, med stor hög bacon och cremefraiche sås på 🙂 Matias inspis hjälper mig också så otroligt 🙂
Jag kanske ändå tycker att jag äter lite för stor mängd mat… Hmm, kanske inte, men onödigt mycket med grönsaker, som just nu bara är fyllning utan mättnad i magen.. Måste undra över det lite 😉
Men allt känns så bra idag! Gonatt!!

2 svar to “Hejhå!”

  1. Jenny 16 januari, 2013 den 11:06 #

    du får mej rikit ti harma mej ännu mer att ja int kunde komma till yogan idag, jocke va på ett möte så ja slapp int :/ men försöker en nästa vecka igen 🙂

    du berättar om så goo mat så ja måst fara ti köke NU o si om ja hittar nåt gott 🙂

    Ha de bra,
    kram J

    • lchfinmyheart 16 januari, 2013 den 11:19 #

      Jo, jag fatta nog idag igen hur bra den där yogan e, både psykiskt och fysiskt! Vi hörs om nästa veckas yoga då! Kramen

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

