Spegelvänd måndag.

21 Jan

Ja, med spegelvänd menar jag att den här måndagen inte är som alla andra, utan helt tvärtom! 🙂 Visst började den lite skakigt med usch vill inte stiga upp, usch till jobbet, vill sova, men sen har den nog varit bra ändå! Jag tog en 10 minuters powertuppis när jag kom hem. Sen for jag med syrran till gymgym! Skönt! Och ännu skönare var voicemassagen efter det!
Inom januari öppnar Easyfit gymmet nästan granne med mitt nuvarande, och dit får alla vi Ladylinemedlemmar gå och träna utan extra kostnader! Ska bli jättekiva med lite omväxling, och öppettiderna är så mycket bättre där, 5-23! 😀 Där finns virtualjumppor att gå på och gymmet såg helt superkiva ut, jag gillar! Och Matias och Mecci kunda sig dit 😀 kiva så får man fler typer att träna med!
Nu ska vi just ta pizzapaj från ugnen och njuta sista stunderna av denna opponervända måndag! Moikkelis!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

