Träning->stördhet->en lugn och tacksam jag

24 Jan

Oijoijoooij! Idag kollade mamma, Mecci, Jenny och jag in två av Easyfit gymmets virtualjumppor, ef danza och nhs(niska, hartia, selkä). Det var ganska intressant och lustigt med en gumma på väggen som drog träningen.. Men man vänjer sig relativt snabbt 🙂 sen hängde vi med mamma och Mecci i infrabastun och tappade tiden mitt i all ”djup” diskussion 😉 en trevlig 50€s överraskning väntade på vindrutan när vi gick ut…. Hade parkerat framför en insnöad ingång som ingen nånsin säkert kört in eller ut igenom… 😦 kan berätta att där var man inte nå vidare nöjd! Nåjah, nu har jag dock lugnat ner mig och funderat att det finns ju faktiskt värre saker som kan hända.. Men man är väl lite bortskämd i livet, hmm.. Okkei men nu har vi ätit och vi är riktigt just på väg att knorra huvvet i dynan! Babaii!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

