Inspis opp!

28 Jan

Idag var igen en massagedag, så jag tar en vilare från tränandet, fast jag sååå skulle vilja hit the gym! Men imorgon sätter jag igång igen 🙂 Vi ska me syrran på rvp (åtminstone), och sen hoppas jag övertala henne att fortsätta med core och yoga ännu 😉 hih! I telefon sa hon: EN OCH EN HALV TIMME!? Så får se! 😀

Middag: Kassler med vitlökblommismösserö och gräddsås!

Bild

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

