Tråkiga grejer..

31 Jan

Jag fick en liten vink om att det fanns väldigt opassande reklam på min blogg, oerhört lättklädda flickor som söker sällskap t ex… Jag ser inte sådant själv, eftersom jag ju alltid går in på min administrativa sida. Jag önskar att ni förstår att jag inte valt denna reklam eller någon annan reklam för den delen heller. 😦 jag försöker få det fixat.. Meddela mig gärna om ni också sett liknande på min blogg.

2 svar to “Tråkiga grejer..”

  1. lchfinmyheart 31 januari, 2013 den 06:56 #

    Alltså wordpress tycks slumpmässigt då och då välja ut bloggar som de lägger ut reklam på.. min tur var att få denna trevliga reklam.. Jag får skylla mig själv för att jag inte har tänkt börja betala för min blogg… Inte förrän det blir värre i alla fall.. Hoppas ni orkar se förbi reklamerna ifall de kommer i fortsättningen..

  2. Jenny 1 februari, 2013 den 12:24 #

    Ja ha int sitt någå… men ja läser nästan alltid via pädden. om de nu har nån skillna?
    byt till blogger, där ha ja int råka ut för någå sånthär 🙂

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

