Slappis!

3 Feb

Ja, idag har vi bara slappat, och en välförtjänt slappandag var det 🙂 För på veckoslutet har det varit full fjång hela tiden!

På fredag vaktade vi underbart söta guddotter T, och fortsatte därifrån på late night movie med Matias. Vi kolla Django unchained och den va´ bra den! Om man ens pyttelite gillar Tarantinos stil, så är den en absolut måsta-på-att-se film 😀 verkligen! Sen kom då lördag förmiddag med all sin härlighet och Jonna, Mecci, mamma, Matias och jag drog till gymmet! Det blev två ”muskeljumpor” 😉 och spinning som pricken på i:et. Jag kan berätta att mina vader är som två stora klöntar och jag är riktigt rädd att stiga upp imorgon och känna efter vilka andra muskler som hittades under träningen… 😉 Okkej, nå, men efter svettstunderna fick vi lust att fortsätta umgås och det blev pictionary, karaoke, grillning och bastu hos mamma (pappa @ Björneborg på Ässät match). Nilla, Jani, Jonna, Mecci, Kristian och självklart Matias var där! Och det var ju hubaa 😉 Det blev bara något glas wino för mycket för mig och någon timme för sent vakat…zzzzz… Jonna blev också övernatten hos mamma och pappa och på dagen låg vi på sängen och diskuterade om varför folk inte kan acceptera att socker är BLÄÄ!! Hmmm, finns det ett enkelt svar till den frågan..?

Idag är man ju inte helt på alerten… men imorgon är man det igen, för jag har ju inte brutit min periodiska fasta 😉 Så länge det känns bra tänkte jag fortsätta 😀 Fortfarande bara lite väl mycket grönsaksfrosseri 😉

Vintern och mörknet börjar räcka för mig nu, så solskenet fram tack! 😀

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

