Moi!

4 Feb

Dags för en aning vårigare bakgrund och bild på bloggen! In my mind är vintern förbi 😉 Näe, lite vinter får det vara ännu, åtminstone i Lappland i början av mars då Matias och jag åker dit med Hanna och Sampsa 🙂 Ska bli så roligt!

På tal om vinter, så idag var maten väldigt vintrig: Nån slags chili con carnesoppagrytagrej 🙂 Det var hett och goooott!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch det var det första jag ätit idag. Den här periodiska fastan är helt för underlig. Jag orkade träna helt bra efter jobbet, och åt först halv åtta på kvällen. Det höll ju inte riktigt idag med mitt ätfönster. (Om jag skulle äta mellan 13 och 21), eller visst höll det, men jag åt mitt första mål så sent. Kanske det inte gör något att det en dag gick såhär. Jag är bara så amazed över att jag orkat så bra ändå! Jag, Mecci och Hanna var på kiinteytystimme (har ingen aning vad man kunde kalla det på svenska?) och sen på spinning. Kiinteytys var ganska så onödigt, fick bara ont i axeln och blev knappt slut eller ens svettig.. 😦 men spinningen skötte sen om det. Och mina klöntvader njöt givetvis till tusen! 😀

Nu är denna måndag snart ett minne blott, och veckan har tagit fart, så nu ska jag skruva ner mig i soffan bredvid min kära man och njuta av kvällen 😉

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

