Sportlovaren här hej!

17 Feb

Efter shopping i Sello på tumis med Matias och spelkväll med Hanna och Sampsa blev det ex tempore biljardspel och karaoke med syrran och her boyfriend! Så det var den roliga gårdagen i ett nötskal 😀

Träningslusten har varit lite på hyllan nu när axeln stärvat. Jag vet att man kan göra en massa träning utan axeln, men jag absolut hatar när min träning på något sätt är begränsad 😦 Så mitt otroligt, väldans fiffiga svar på den saken är, att inte träna alls.. näe, nog har jag gjort lite cirkelträning juhh.. Axeln är fortfarande lite ond av sig och det värker i den från och till, men tänkte nog ta vara på sportlovet och ta upp träningen igen!

Vi ska just dra oss till butiken och sen till Matias föräldrar för att fira hans födelsedag med biffmiddag, mmmmm! Han har nog först riktiga dagen nästa lördag men det blir nu biffat idag 😉

Och ifall jag glömde nämna denna grej så: JAG HAR SPORTLOV!!!! 😀

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

