Johejj!

18 Feb

Nu ska jag berätta att the Rosenbergs är lite småstolta av sig för tillfället 🙂 Vi slappade och slöade efter pyttipannamiddag, och tiden gick å gick… Klockan 20.15 fick nånting mej att föreslå gym åt Matias… han sa: Jep! och nu har vi båda en timmes gymträning bakom oss! Tänk, att vi tröga rumpnissar fick iväg oss å träna en sen måndagskväll!
Jag kan inte fatta hur träningen kan ge en sån kick åt mej! Och jag kan heller inte fatta att jag inte minns den känslan, förrän jag igen får den 😀 Tur vet man om att det finns en sådan en i alla fall!

Här är en intressant grej vi såg i butiken idag… hahhaaa! På tal om slapp och slö! Det har nog nu skrivits om färdigstekt maletkött också, vad är det riktigt som sker i denna pälliga värld?? Och det nästvärsta var det, att det såg så oaptitligt ut, att näääi! Skäääms! Hejdå, stupid baconheads! ..och jag menar inte grisarna då förstås..

WP_000326

 

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

