Grattis Matias 29 år idag!!!

22 Feb

Igår hade vi storstädning och har tvättat golv och allt 🙂 Imorgon ska det bli lite kaffekalas och fest för kompisar på kvällen! Det är så skönt att redan nu ha allt färdigt, vi brukar nämligen stå med dammsugaren i hand ännu när gästerna ringer på summern… 😉
Idag är det Matias dag 🙂 Så jag har kokat kaffe åt honom, hahaa, JAG kokade faktiskt kaffe, två gånger idag… och det var väl helt drickbart! Har typ aldrig riktigt förstått mig på kaffekokning.. Sen gjorde jag en brunschsandwich åt honom när vi kom från butiken. Nu ska vi slappa ännu en liten stund, och sen har jag en överraskning åt honom till i kväll: Vi ska på bio på tumis och sedan har jag reserverat bord för oss och våra bådas föräldrar i Gabriel 1763. Ska bli mysigt 🙂 Nu ska jag bara hålla honom borta från bloggen en timme till så han inte får nys om mina planer……. 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Igår när vi städa, så sku jag sätta bort dom sista julljusen, och det här hade bildats av stearinet 😀 Ganska knasigt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

