Trött men ivrig!

3 Mar

Jag är så sjuttons trött just nu. Igår var vi i Helsingfors för att fira Henkkas alla 30 år 🙂 Det var jätteroligt, men det blev igen drucket ett och annat glas vin, dessutom drack jag lite öl :/ det var inget bra beslut.. Men vi åkte hem till Borgå med 1.15 bussen, så det var i alla fall lite fixhet kvar i oss 😉 nå men nu var det firat, så nu kan vi igen lugna oss lite, eller lugna å lugna, det kommer säkert att bli mycke, mycke fart i dom här benen denna vecka.
Som jag berättat så ska vi på tisdag åka upp till Lappland och där ska skidas och njutas av Lappiluften 😀 Ska bli så skönt!
Matias och jag kör med vår bil och allas skidor 😉 till Uleåborg, och övernattar på hotell där, fortsätter sen mot Rovaniemi för att ta upp Hanna och Sampsa som landar med flyg på onsdag förmiddag. Därifrån är det ännu två timmars resa till Pyhä och Hannas stuga! Jeppjepp, där får vi hoppeligen i fint väder, åka slalom (som jag ALDRIG testat tidigare) och skida i härlig terräng, bada bastu efter långa utedagar och umgås med våra super medresenärer! 😀

Ska försöka få in några gymträningar ännu före avfärden! 😀

Ha de gott! Måråå!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

