On the road

5 Mar

Jag sitter och väntar på att Matias ska skutta ut från jobbet här i Helsingfors, och sen bär det av på riktigt! Bilen är fullpackad med skidor, snowboards och troligtvis en massa onödiga kläder och grejer! 😀 Men roligt ska det bli, hoppas bara att vädret är snällt med oss på vägen. Nåh, vi håller ögonen öppna för idioter i trafiken och kör själv exemplariskt, så ska allt gå väl 😉
Hanna hade feber ännu igår… 😦 så vi får hoppas hon känner sig bättre före de startar imorgon! Jag skickar lite friska kramar åt hennes håll!!

Hej å hå, åka på! 😀

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

