Suveränt!

18 Mar

Dit for den måndagen! Jag har nästan haft en riktigt skön sådan denna vecka. Måndagar är inte alls först på min favoritlista, men idag har den faktiskt varit väldigt duglig. Arbetsdagen gick så bra, eleverna var snälla och duktiga. Jag drog iväg på spinning direkt efter jobbet, där jag fick spinna all by my lonesome 😉 ensam med virtualledaren. Jag skrattade för mej själv och njöt 🙂
Sen åkte jag till kusin Terhi för att hälsa på nya bebisen, som kom till världen på lördag! En 54cm lång och 4040g stor tös! Härligt underverk 😀 Och min söta guddotter fick en lillesyster att sköta om 🙂
Efter det besöket, butiken, hem och matdags för mej och mannen min. Slappade lite på soffan och skrattade åt bl a Sedu Koskinens utbrott i Diili och halvtietiden fick vi för oss att fara ut och springa, så det gjorde vi. En halvtimmes snutt blev det, och det gjorde så bra! Nu i duschen och sen blir det House i sängen 😉
Hejheijj!!

Ett svar to “Suveränt!”

  1. Jenny 23 mars, 2013 den 01:38 #

    Neej meen herregu, ha de kommi syskon? Vad härligt!! Hälsa Terhi massor me grattisar 😀

    (o de heter lillAsyster o lillEbror. Int tvärtom 😉

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

