Aaah veckoslut!

23 Mar

Ojvoj denna vecka har varit spännande! Eftersom färjan stod stilla onsdag-fredag pga lågvatten, kom jag inte till jobbet på onsdag, så det blev en ofrivilligt ledig dag 🙂 På torsdag var jag i Grännäs skola för att hjälpa till, eftersom de hade förskolan på besök. Och på fredag kom jag äntligen över sundet med hjälp av Räddningsverket 😀 Så jag fick åka lite båt! Den har varit en annorlunda vecka, kan man gott säga!
Jag har tränat ganska mycket och det känns i benen, de är lite spagettiserade 😉 Jag har varit på kettlebell, yoga, zumba, ut å springa och på spinning tre gånger under den här veckan.

Igår var vi på middag hos Mecci och Kristian och vi fick äta en helt super lchf-middag som Mecci kockat! Älgköttbullar i sås av champinjoner, murklor, bacon och grädde! MUMS! Helt sjukt gott! 😀 Och till hade hon vitlöksblomkål, brysselkål, tomater och en sallad!

WP_000474

Och här är min snabblunch från igår 🙂 Ärterna var så goda och de får sommaren att kännas i mig, mmmm 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

