Pizzaaa!

26 Mar

Idag har jag varit på spinning och på muokkaus, aka shapetimme eller nåt 🙂 Och usch vad det var gott och jobbigt! Nu är ryggmusklerna nog ganska sönder, men det är lite sådär sjukskönt 🙂
När jag kom hem vrickade sig någon del av min hjärna, och jag åt godis…………plaaaah.

Sen när Matias behagade komma hem från gymmet 😉 gjorde jag pizza, med lite andra ingredienser än vanligt. I botten, som vanligt: ost, mandelmjöl och ägg, men idag satte jag dessutom lite extra ost, pikilite fiberhusk, olivolja och salt. Pepprad svamp, lök, baconskivor, tomat, vitlök och färsk basilika fick den äran att toppa pizzan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Godisarna gjorde ju inget bra, men jag hoppas och tror att det inte satte igång någon downwardspiral! Pizzan gjorde susen 😀

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

