Nu har vi påskatider här!

28 Mar

Vill bara hastiga tag önska påskmys åt alla och med samma beklaga att det kommer troligtvis vara lite tystare här på bloggen under denna högtid! 😀 Har påsklov till tisdag! Jag tänker då njuta för fulla muggar! Imorgon blir det grillning ute på Varlaxudden med bästaste kompisgänget och sen slapp och slö bastunjutning hos Petsons (alltså mina föräldrar) och fortsätter troligtvis med härligt yrande där! 🙂 Jeeaah!
Är hos mamma och pappa nu och vi ska hjälpa Nilla och Jani att flytta på morgonen, zzznark! Men vi hjälper så de ska kunna joina oss andra så snabbt som möjligt 😉
Hej hopp och GLAD PÅSK!!!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

