Long time, no see

5 Apr

Så gick den tiden igen. Nu är fredagen här igen och snart förbi till och med.. Har bara tagit det lugnt hela kvällen med älskade mannen min 🙂

Jag har inte egentligen så mycket att påstå, vilket faktiskt är ganska underligt.. Är bara väldans glad över veckoslutet och den här tiden på året gör mej så lycklig inombords! 😀 Jag ska dock visa bild på en perfekt dinner som vi åt här en dag. Så enkelt, så gott, så mättande 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERANötbiff dränkstekt i smör, med helt och hållet egengjord rödvinsås, njam njam!

Spinning smakar och har nu än en gång bestämt att skärpa oss med Matias… HRRM! Men har hållit oss jätteskarpa, och det ska vi göra fram till vappen, till en början alltså 🙂 Ska testa vad vi kan få gjort! Sockerbegäret är åtminstone minskat med 100%, efter fyra dagar på spåret! Känns så lätt och lättande 🙂  Man blir riktigt arg när man nu igen märker hur enkelt det kan vara! Skulle vilja ha denhär känslan hela tiden, och tänker nu sträva till det igen, och hoppas jag får nåt resultat på viktsidan så småningom! Före vappen ska det ske!!
Sidu bara, nog hade jag ju något att säga sen ändå! 😀
Nu fortsätter vi med `How to make it in America` serien. Moimoi!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

