Och igen det här…

9 Apr

Vet nu inte varför jag har så svårt att äta lite mindre, överäter mest hela tiden.. Crap! Har nog ätit helt rätt annars, har bara lite mängdproblem..
Jag blir så trött på att upprepa mej själv, och vet inte hur mångte gången jag säger det här, men: Imorgon är det nystart!! Jag är rätt glad över det, har en ”medspelare” i samma båt, med vilken vi har bestämt att strikta en månad, alltså 10.4-10.5… -5kg är bådas mål 🙂 VARJE morgon måste vi skicka whatsappi åt varandra och meddela vikten, yaiks, men bra att ha någon som följer med! Ska bli intressant att se om detta är det som får oss att få fart på det här. Det blir nog helt enkelt back to basics nu för oss!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

