Zzzzz

15 Apr

Jag är så fruktansvärt trött.. Måndagskänslan är på topp! Alltså fy och blää! Ett av matvalen på veckoslutet ids jag inte ens nämna.. Jag vill nu bara att tisdagen ska uppenbara sig så att jag är lite piggare och mår som vanligt igen! Det är lite synd att man börjar veckan med att vänta att den ska ta slut igen.. Veckoslutet kommer nämligen att vara så välkommet!
Skulle bara vilja sova nu ett dygn och sen sätta igång med levandet igen 🙂

Äh, allt är nog så bra ändå, onödigt att jamsa om sånt som varit! Snart är måndagen förbi och veckan är igångsatt ordentligt! 🙂 Nu ska vi skärpa attityden lite! Snart är det ju sommar! Bara sju veckor till Det härliga, långa sommarlovet! 😀 Allt är ju grrreat!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

