Kvällsskryt

25 Apr

Jag lockade Mecci med på spinning och till gymmet ännu sent idag 😀 Det var ju helt suveränt! Nu är jag s*bla nöjd med mig själv kan jag berätta! Såna ex tempore keikkor gör mig så väldans lycklig inombords, när man märker att man har nåt i sig som vill dra sig å träna. Dessutom drog jag helt fullständigt musten ur armarna, får se hur triccena mår imorgon 😉 Vi var så duktiga! Jeij!! Fast nu är man ju pigg som en mört när man borde sova.. Äh, det är fredag imorgon, sova hinner man senare! 🙂 Gonatt i alla fall!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

