Vår i sinnet!

25 Apr

Nu har jag varit väldigt, jätte, så dålig på att updatea bloggen :/ Jag har bara så sjuttons mycket på gång och ändå inte haft något nytt att säga 🙂 Våren är äntligen hääär to stay, och jag bara njuter, för detta är den absolut bästa tid på året! När man inser att den kalla vintertiden tagit slut, och det blir bara bättre härifrån framåt,( ända tills man igen börjar längta till jul 😉 ). Jag är lite såndän som svänger näsan och fiilisen efter årstiden, tycker om vintern när den är på kommande och sommaren när den är det osv. Men det är väl ganska bra egentligen! Vi har det nog så bra här i Norden när vi får smaka på alla olika väderlekar, det blir liksom inte alls tröttsamt! 😀 Det är bara bra att allt är så bra igen och allt känns så bra här i Mixu! 😀

Träningen är i gång hela tiden! Spinninginspisen håller i, det är så härligt! Nu ska vi hitta på något att kocka ihop av malet kött, lök och vitlök. Inte så svårt, men alltid gott!!!

Här ska jag ännu dela med mig med dagens förivrade pysselresultat: Mina kära MAJVIPPOR!! De får pryda bakgrunden nu under vapptiden! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

