Städa, städa varje torsdag!

2 Maj

Okej, liiite jobbigt! Klockan är tie och jag har världens städinspis. Vi ska dessutom ändra om i vardagsrummet, och jag har absolut ingen lust att fara å sova! Men vet att jag så borde. Nu satt jag ner mej här, så kanske jag lugnar ner mej och kan skjuta upp resten till imorgon 🙂 Eller det är väl det jag måste göra.

Vappen flög förbi med flying colors 😉 Det var superroligt att fira med kompisarna. Jag fuskade med allt möjligt matvis, å mådde därefter… blääh! Men idag spårade jag till mej igen med ätandet, och var på spinning efter jobbet. Gjorde en deal med Hanna, att jag under majmånad måste betala 10euro varje gång jag äter något jag inte borde. (Jaajaa, javeet, har gjort tusen deals redan med alla möjliga olika ultimatum och regler, men framtill att jag verkligen har fått ändrat min hjärnas vilja, så måste jag testa alla knep 😉 ) Är nu skyldig Hanna 10euro, för gårdagens munkslurp.. Men det får lov att räcka med den straffpengen! Jag kan ju inte gå och ÄTA mej fattig heller, mina få pengar är mej kära 😉

Äsch, jag har kvar städningen i tankarna ännu! Men jag bara måste flytta fortsättningen till morgondagen.  Moin!

Kommentera

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site

