Utedag

4 Maj

Idag har Matias och jag varit ute på Varlaxudden och grillat. Det var så fint där ute ju! 😀 Nu har vi Hanna här hos oss och vi ser på MM-lätkämatch. Finland leder 1-0 över Slovakien efter första perioden! Helt för jobbigt med ishockeyn, äääh, mina nerver klarar inte av det här! Och det är först första matchen! 😉 Jag bakade broccoli-trattis-baconpaj och vi har nöjda ätit den med lite rödvin och bärkvarg i efterrätt. MMMNamm!! 😀 Idag har vi också hunnit med lite till städning, så det har varit full rulle från morgon till kväll. Men nu är det skönt att koncentrera sig på matchen! Kram och hejatankar för finska laget! 🙂

Varsågod, lite bilder från grillpikniken.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Matias fixar elden och jag bara fotar och njuter

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Svanarna så fina

Svanarna så fina

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lämna en kommentar

Blogg - Jonas Bergqvist

en sida om min lchf-färd och min vardag

Helénes baksida

en sida om min lchf-färd och min vardag

LifeZone

Just another WordPress.com site